کاّپاریس(Capparis)

کاّپاریس(Capparis)

معجزه ی سرزمینهایی گرم و خشک(The miracle of hot and dry lands)
کاّپاریس(Capparis)

کاّپاریس(Capparis)

معجزه ی سرزمینهایی گرم و خشک(The miracle of hot and dry lands)

ترجمه مقاله با عنوان طراحی منظر با گیاهان

Landscape Design with Plants Creating Outdoor Rooms Janice A Cervelli former Professor Landscape Architecture
دسته بندی معماری
بازدید ها 1340
فرمت فایل zip
حجم فایل 10668 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 31
ترجمه مقاله با عنوان طراحی منظر با گیاهان

فروشنده فایل

کد کاربری 538
کاربر

طراحی منظر با گیاهان: ایجاد اتاق در فضای باز

جانیس ، ای، کرولی، استاد سابق معماری منظر

از ابتدای آفرینش، باغ یک جزء ضروری زندگی شاد پر تحرک در نظر گرفته شده است. در نتیجه، طراحی منظر از نظر ایجاد لذت و شادی همپای سایر هنر های اصلی در نظر گرفته شده است. یک طراح باغ و یا طراح چشم انداز در بسیاری از فرهنگ ها، از جمله در مصر باستان، رنسانس ایتالیا، امپریال فرانسه، چین، و ژاپن از موقعیت بالایی برخوردار بوده است. استادان طراح با استفاده از استعداد هنری خود، تجربه، نوع بینش، و همچنین از طریق احساس قوی نسبت به مشتری، کیفیت محل، و گیاهان و مواد مورد استفاده، تکنیک های طراحی زیادی ابداع کرده اند.

امروزه، طراحی منظر برای صاحب خانه های متوسط نیز قابل توجه است. با این حال، انتقال یک هنر مربوط به باغ های بزرگ به یک منطقه حیاط خلوت مانند، دشوار است. هنگامی که از گیاهان در طراحی منظر استفاده می شود، نتیجه گیری معمولا آسان تر شده و اشتباهات کمتر می شود. قوانین ساده طراحی چشم انداز "کتاب راهنما" را می توان در بسیاری از مجلات طراحی چشم انداز محبوب یافت. متاسفانه، این نشریات بر روی ساختار سه بعدی کلی طراحی بحث نمی کنند. در عوض، آنها استفاده از گیاهان با توجه به ویژگی های منحصر به فرد زینتی آن ها از جمله فرم، رنگ، و بافت را مورد بحث قرار می دهند. در این نوع رویکرد طراحی کاشت بر فوری ترین جاذبه های بصری در چشم انداز ها تاکید می شود. یکی از جنبه های مهم تر، عمومی تر، و کلاسیک – ایجاد فضای باز سه بعدی با دیوارها، سقف و کف بوته ای است که ممکن است نادیده گرفته شوند. و این بسی مایه تاسف است چرا که این جنبه از طراحی کاشت می تواند درک کلی طولانی مدت از فضای باز بیرون را از بین ببرد.

he garden has been considered an essential element of a happy and full life since the beginning of time.

As a result, landscape design has enjoyed equal stature with the major arts. _e garden or landscape designer has held prominent positions in many cultures, including the courts of ancient Egypt, Renaissance Italy, Imperial France, China, and Japan. Master designers have generated many of the techniques of design through their own artistic talent, experience, and interpretation, as well as through strong sensitivity to the client, qualities of the site, and plants and materials used.

Today, landscape design is popular with the average homeowner. However, moving high-garden type art to the backyard context is di_cult. When using plants in landscape design, the result is usually oversimpli_ed and misinterpreted. Easy-to-follow “cookbook” landscape rules can be found in many popular landscape design magazines. Unfortunately, these publications do not discuss the overall three-dimensional structure of the design. Instead, they discuss the use of plants in terms of individual ornamental characteristics including form, color, and texture. In this type of approach to planting design, the most immediate visual attractions within the landscape are emphasized. One of the more important, basic, and classic aspects—the cre-ation of three-dimensional outdoor space with plant walls, _oors, and ceilings—is overlooked. _at is unfortunate since this aspect of planting design can evoke the longest-lasting overall impression within the outdoor experience